Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΣΟΚ

Ακουγα τοσο καιρο για μειωσεις μισθων, ανεργία, οικονομικη κριση, μετρα, αυξησεις τιμων αλλα στην πραξη μεγαλες πρακτικες αλλαγες στην καθημενριοτητα δεν εβλεπα. Ετσι φανταζομουν ότι τα πραγματα δε μπορει να είναι τοσο ασχημα οσο τα παρουσιαζουν. Υπερβολες και κινδυνολογιες των εφημεριδων ελεγα.

Μεχρι που χθες βρεθηκα αντιμετωπος με το πραγματικο φασμα της γενικης αυτης κρισης. Μου συνεβη ένα περιστατικο που δυσκολα μπορω να βρω τις λεξεις για να το περιγραψω. Εγινε κατι που με συγκλονησε και ταρακουνησε τον κοσμο μου. Κατι που με εριξε από τα συννεφα και μου εδειξε ότι οσα ακουγα τοσο καιρο όχι μονο δεν είναι υπερβολες αλλα κατά πασα πιθανοτητα μας λενε και τη μιση αληθεια.

Πηγαινοντας λοιπον βολτα…περασα μπροστα από ένα περιπτερο. Εκει ειδα ένα ψυγειο της ΔΕΛΤΑ και καθως ειχα επιθυμησει ένα παγωτακι ειπα να παρω την αγαπημενη μου παγωτοσοκολατα BOSS caramel. Το παιρνω, πηγαινω στο ταμειο να πληρωσω και ρωταω ποσο κανει. ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΣΑΡΑΝΤΑ ΛΕΠΤΑ λεει…… Εκεινη τη στιγμη ενιωσα απιστευτα θλιμενος. Στην πραγματικοτητα αν με επιανες εκεινη τη στιγμη ημουν πιο κρυος από το παγωτο. Αλλαξα 30 χρωματα και ειπα με δισταγμο και ελπιδα ανατροπης : 1,40 ειπατε?? (ακομα και τωρα που το γραφω ανατριχιαζω). «Ναι» μου απαντησε. Εκεινο το βραδυ δεν καταφερα να κοιμηθω.

Το αγαπημενο μου παγωτο εκανε πλεον ΕΝΑ ΣΑΡΑΝΤΑ. Γιατι να μου συμβει εμενα αυτό? Γιατι όλα σε μενα θεε μου? Το παγωτο που πριν δυο χρονια εκανε 90λεπτα τωρα πηγε 1.40? καποτε δλδ εδινα ένα δυευρω και όχι μονο επαιρνα 2 παγωτοσοκολατες αλλα μου εδιναν και ρεστα 20 λεπτα. Και τωρα αγοραζοντας το ιδιο προιον με ένα δυευρω, μου επιστρεφουν 60 λεπτα και δεν εχω και δευτερο. Αν τα υπολογιζω σωστα με αλλα λογια,για να παρω 2 παγωτοσοκολατες τωρα χρειαζομαι 2 ευρω και 80 λεπτα ενώ παλια θα χρειαζομουν ένα ευρω λιγοτερο (δλδ μια παγοτοσοκολατα ακομα +10 λεπτα ρεστα).

ΤΕΛΙΚΑ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ.

Τι γραφει παλι αυτος ο βλακας θα αναρωτιεστε…… Αφορμη για αυτό το σπανιας λογοτεχνικης αξιας αρθρο βεβαια υπηρξε ένα βιντεακι που κοιτουσα με την εκπομπη του Αυτια. Εβγαιναν που λετε καποιοι στη λαικη και κλαιγοταν που η τιμη της ντοματα αυξηθηκε κατά 3 ολοκληρα λεπτα ανα κιλο σε σχεση με την προηγουμενη χρονια. Είναι πολύ ηλιθιο να βλεπεις καποιους να υποκρινονται ότι τους πειραζει που αυξηθηκε η τιμη της ντοματας και το ιδιο βραδυ να πηγαινουν σε ταβερνες και να κανουν λογαριασμους των 100 ευρω.

Δε με νοιαζει αν σας αρεσε αυτό που εγραψα, το μονο που με ενδιαφερει είναι ότι δε θα ξαναμπορεσω να απολαυσω το αγαπημενο μου παγωτακι σε τιμη εκπληξη…… L

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου