Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

ΣΑΝ ΒΓΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΗΓΑΙΜΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ…..

Τι ηταν και τουτο παλι?? Μια θαλασσα θες να πας και σου βγαινει από τη μυτη. Και τι δε βλεπουν τα ματια σου όταν επισκεπτεσαι ένα παραθαλασσιο μερος για να κανεις τα μπανια σου! Ας δουμε μερικες στανταρ κατηγοριες…..
1) Ο –γαμαω και δερνω με το απιστευτο γυφτομαυρισμα μου- barman στο παρακμιακο -ετοιμο να γκρεμιστει με ένα φου- ψευτοbeach bar της κακιας της ωρας.
Χαρακτηριστικο γνωρισμα : την πεφτει σε ότι εχει σουτιεν…. Και μαλιστα με τροπο ασχημο και αναιδη λες και ολες οι γυναικες είναι τα ευκολα χαζοτσου…τσεκια που ξερει. Επισης, αντι να εξυπηρετει παιζει με τα μπουκαλια και τα saker του ετοιμαζοντας αθλια σφηνακια, ενώ αν του πεις και τιποτα ξυνιζει την κακασχημη μουρη του πανω στην οποια διαγραφονται μονο τα κατασπρα δοντια της Crest που διαθετει λογω της μαυριλας.
Αγαπημενες ατακες : «κουκλα τι ωραιο σωματακι εχεις, να κερασω ένα ποτακι?»
«φιλε μου δυο χερια εχω δε μπορω να κανω 10 πραγματα ταυτοχρονα», «τα σφηνακια κερασμενα από μενα κοπελαρες μου», «μαλακα κοιτα μαυρισμα που
εκανα…»
2) Ο –ειμαι με το ένα ποδι στον ταφο παρολα αυτά ειμαι τελειος σε όλα τα θαλασσια σπορ και εχω κοιλιακους ενώ εσυ εισαι μικρος και εχεις μπακα- γερος
Χαρακτηριστικο γνωρισμα: οι απιστευτες αντοχες του, το γυμνασμενο μεχρι αηδιας (και αποριας αξιον) σωμα και η συνυπαρξη του με ξανθες ψηλες γκομεναρες. Συνηθως φορα ένα μπλε αθλητικο καπελακι στις ακρες του οποιου διαγραφονται τα χιονισμενα του μαλλια. Εισβαλλει παντοτε στη θαλασσα με μακροβουτι ακομα κι αν το νερο είναι στους -150°. Το μακροβουτι αυτό μαλιστα διαρκει συνηθως τοσο πολύ που αναρωτιεσαι αν πνιγηκε ο παππους και εκει που εισαι ετοιμος μετα από 20 λεπτα να φωναξεις ναυαγοσωστη πεταγεται στην επιφανεια ρωτωντας αν εχει σπασει το παγκοσμιο ρεκορ καταδυσεων που φυσικα του ανηκει
Ατακες : «Γιολαντα, χρονομετρησες τη βουτια?? Ποσο εμεινα?», «παμε να παιξουμε κανενα βολλευ, ρακετες, beach soccer κλπ», «να φυγουμε από τωρα μα εγω ειμαι ακομα γεματος ενεργεια», «κουραστηκες κιολας darling
3) Ο –ειμαι 15 χρονων, βρηκα γκομενα, με αφησε και η μαμα μου να παω θαλασσα μονος μου, αυτό το καλοκαιρι θα ναι τελειο- 15χρονος. Αν εχω μια εμπαθεια με αυτό το target group συγχωρηστε με. Αλλα τα μισω….η μεσοκατασταση εχω δεν εχω μουστακι, το γεγονος ότι δεν ξυριζουν αυτή τη χνουδωτη μπαλωμενη αηδια που εχουν για γενια, αυτή η ακμή (ή καλύτερα παρακμη) που φέρουν στα μάγουλα, το γεγονος ότι εχουν μπει στη μεταφωνηση και βγαζουν μια τρομακτικη ανειπωτα ανατριχιαστικη χοντρη σαν από θριλερ ηλιθια φωνη…και η χαζομαγκια -του πλεον δεν ειμαι μικρος γιατι μπηκα στην εφηβεια- που εκπεμπουν σε συνδυασμο με τις σκατοφατσες τους και την απεριοριστη ανωριμοτητα που τους δερνει μου βγαζουν ασχημα συναισθηματα. Αχ τα ειπα και ηρεμησα…αρκετα με τα υποειδη..δεν περιγραφω άλλο. (Δυστυχως όπως ολοι σας, υπηρξα και γω τετοια αποκρουστικη αηδια και μετανοιωνω πικρα).
4) Ο –παιζω επι χρονια ρακετες και ειμαι τοσο γαματος που θα γυρισει ολη η παραλια να με κοιτα που παιζω- χειριστης ρακετας.
Χαρακτηριστικα γνωρισματα: Ξερει τοσο καλες ρακετες που αναρωτιεσαι τι δουλεια εχει εδώ και δεν παει να παιξει σε κανενα παγκοσμιο πρωταθλημα….Ταυτοχρονα όμως, περα από το θαυμασμο σου για τις ικανοτητες του κερδιζει και το μισος σου. Γιατι, είναι αυτος που χαλα την πιατσα στην παραλια. Πρωτα από όλα θελει 2 στρεμματα για να παιξει γιατι τοποθετειται σε απόσταση 200 μετρων από το συμπαικτη του (για να αποδειξει ότι εχει τρομερο στοχο και δυναμη). Δευτεροον, χρειαζεται και πολύ χωρο για να κανει πλαγια βηματα και να σωζει κατι απιστευτα καρφια και μπαλες που ερχονται με 300χλμ/ωρα. Τελος είναι αυτος που με χυδαιο τροπο αποθαρρυνει τους γυρω του από τη χαρα του παιχνιδιου. Οσο να ναι αν εισαι αμπαλος και βλεπεις διπλα σου τον Ναδαλ και τον Φεντερερ, θα νιωθεις ότι ενοχλεις κιολας.
Ατακες: «πιο ψηλα», «πιο δυνατα», «τρεξε, προλαβαινεις», «(σπανια) φιλε πιανεις λιγο τη μπαλα?»
(Βγαινει και σε υπεραθλητες βολλευ)
5) Ακραιοι φιλοι. Βαζω τα γελια όταν βλεπω σε μια παρεα να υπαρχουν ταυτοχρονα ο –εχω απιστευτο σωμα και ριχνω οποια γκομενα θελω- και ο –ειμαι ενας πλαδαρος μπουχεσας και ριχνω οποια γκομενα θελω (ένα σπρωξιμο ή μια τρικλοποδια αρκει)»
Χαρακτηριστικα γνωρισματα : κυκλοφορουν διπλα διπλα φερνοντας σου στο μυαλο τον χοντρο και το λιγνο προσπαθωντας απελπισμενα να βρουν κοπελα. Το αστειο είναι μαλιστα ότι την πεφτουν στις πιο ωραιες της παραλιας χωρις να ντρεπονται. Τελος είναι γνωστη για την καγκουροψευτογλοιωδη ανεση τους. Εχουν το στυλακι του barman της πρωτης κατηγοριας και γινονται συχνα δεκτες χυλοπιτας!
Ατακες : «παμε να βρουμε καμια γκομενα», «παμε να ριξουμε καμια γκομενα», «δεν παμε να γνωρισουμε καμια γκομενα?»
6) Είναι και καποιοι νορμαλ τυποι…….σαν εμενα αλλα σπανιζουν. Οι περισσοτεροι είναι TAKE THE ONE AND (S)HIT THE OTHER

3 σχόλια:

  1. πες την αληθεια... ολο το αρθρο το εγραψες για να κατακρινεις την τριτη κατηγορια λουομενων ε???! χαχαχαχαχα...... α ρε μισος για τα κακομοιρα τα παιδακια!

    (pikanick)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραια τα λες!!! δεν θα μπορουσα να τα πω καλυτερα... γαματος!!! KEEP WRITING!!!!

    (mox8iros pan8iras)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. emena mou aresei poly ayta pou les sthn 1h kathgoria....kai pistevw pws me ta legomena sou mou sxhmatizete h eikona tou geloiou typou sto venus...einai enas kaikalas mlks pou nomizei oti to beach bar tou anikei kai se opoio perasei apo ekei pera tou leei: "ekei stis mple ompreles paidia"....kai meta me to treno twn 2 pou erxontai oloi oi "eklektoi" gia ayton pelates tous afinei na katsoun....epeishs ama den exeis mia theogkomena sthn parea venus den prokeite na katseis oute tou agiou klase mou ta 3 anhmera...gkegke

    mariomafiozo speakin'

    ΑπάντησηΔιαγραφή