Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

TAXISTA (word española für ταξιτζής)

To quiz της ημέρας : Τι είναι συχνά χρήσιμο, το έχουμε πάρει όλοι μας αρκετές φορές (δεν εννοώ αυτό που σκέφτεσαι πονηρό πλάσμα), μας εκνευρίζει αφάνταστα και το χρώμα του μπορει να είναι κιτρινο, γκρι, μπλε, βυσσινι κτλ??? Ένα quiz που δεν απαιτει να εισαι ιδιαιτερα δυνατος λυτης και οι πιο εξυπνοι από σας μπορει να καταλάβατε την απάντηση και από τον τίτλο που την προδίδει (επειδή δεν είστε όλοι σαΐνια κάτω είναι η λύση!)

(ɹǝʌıɹp) ıxɐʇ :sı ɹǝʍsuɐ ǝɥʇ

Με βαθύ πορτοκαλί, το ταξί μου θα διαβεί VS ο γρήγορης (το έτερον ήμισυ του Σταμάτη) και ας λαλεί το ταξί μου σταματεί!

Περίεργες δυνάμεις του σατανά φέρνουν τα πράγματα έτσι ώστε όταν είσαι πεζός ή οδηγείς αυτοκίνητο η οδηγική συμπεριφορά ΟΛΩΝ των ταριφών να είναι ακριβώς αντίθετη από τη συμπεριφορά τους όταν επιβαίνεις εις ταξίν. Πόσες φορές σας έχει τύχει να βιάζεστε να πατέ κάπου (πχ στο σταθμό) και ο τα-ξύστα να σταματά στο φανάρι όταν είναι πράσινο προβλέποντας ότι έχει προοπτική να γίνει πορτοκαλί και μετά –Θου κύριε- κόκκινο. Πολλές. Πόσες φορές έχει τύχει από την άλλη, να κινδυνέψετε ή να βλαστημήσετε ταξιτζή γιατί μπέρδεψε το κόκκινο με το πράσινο και πέρασε παράνομα? Πάμπολλες.

Το κομίζειν εστί αισχροκερδείν

Πάμε εκεί που μας καίει τώρα… Η αυθαιρεσία στο ταξίμετρο με έχει φέρει πολλές φορές αντιμέτωπο με τον Satanalgido ( o κακός δίδυμος αδελφός του Atanalgido).Έχω μαλώσει, έχω βρίσει, έχω αρνηθεί να πληρωσω,εχω καταραστεί (maldito seas taxista!) ταξιτζή πολλές φορές.

Πχ1: Διαδρομή σταθμός τρένων-σπιτι μου.

«ποσό είναι?»

«8 ευρώ τσάκαλε»

«8?? Αφού γράφει 5 και 50»

«με το φόρο σταθμού και 1ευρω για κάθε βαλίτσα πάει 7,70 τσάκαλε. Χοντρικά 8 για να σε βγάλω από τον κόπο μη σου δίνω ψιλούρα»

«δεν πρόκειται να σου δώσω 8 ευρώ…. 7.50 έδωσα για να έρθω από Λάρισα»

«άντε τσάκαλε για σένα 7,50»

«πάρε 5 και πολλά σου είναι»

Πχ2: Διαδρομή σταθμός τρένων-σπιτι μου. (μαζί με άλλους 4 συνεπιβάτες και αφού με πηγαίνει σπίτι τελευταίο ενώ ήταν να κατέβω πρώτος γιατί «δεν άκουσε καλά» τη διεύθυνση και μπερδεύτηκε).

«ποσό είναι?»

«12!?!?!? Ευρώ τσάκαλε!»

«τι λες? Εγώ έπρεπε να κατέβω πρώτος»

«ναι ρε τσάκαλε αλλά έκανα λάθος τσάκαλε, τόσα γράφει το ταξίμετρο τσάκαλε»

«σώπα ρε που θα σου πληρώσω και τις βόλτες. Πάρε 5 και πολλά σου είναι»

Πχ3 από γήπεδα ποδόσφαιρου στα σπίτια μας (επιστροφή από μπάλα και καθώς μοιράζουμε τα έξοδα)

Παΐδι 1: - «πάρε 3 ευρώ από μένα»

Παΐδι 2: - «πάρε και από μένα αλλά 3 πιστεύω να φτάσουν»

Εγώ: «οκ πιστεύω θα φτάσουν δε θα πάει πάνω από 9 ευρωτιάν περισσέψουν σας τα δίνω αύριο»

Ταρίφα: «ποσό είπες ότι υπολογίζεις?? 9 ευρώ? Χαχαχαχαχαχα!! Ξέχασες τσάκαλε ότι είναι διπλή ταρίφα μετά τις 12. Συν το τηλεφώνημα θα βγει κάπου στα 12-13 στην καλύτερη τσάκαλε»

Μετά από 10 λεπτά….

Ταρίφα : «τελικά τσάκαλε είναι 14,60 έπεσα εξω….χαχαχαχαχα άντε δώσε μου 14,50 να μην ψάχνω ρέστα (τι γλυκοοος)».

Έμενα που με βλέπεις, μια φορά είχα πάρει κούρσα 2 τσέχες από τον Εύοσμο και με κάλεσαν στη βίλα τους με κέρασαν ποτό και γω τις κέρασα Γκρικ λάβερ!

Υπάρχουν φορές –όχι σπάνια- που χοντροί, καραφλοί, αντιαισθητικοί σαπιοκοιλιαδες ταξιτζήδες σου λένε κάτι απίστευτες ιστορίες (και μάλιστα χωρίς να μιλήσεις καθόλου) που είναι τόσο πιθανό να έχουν συμβεί όσο να έχουν διπλή ζωή και το βραδύ να μεταμορφώνονται σε υπερήρωες και να σώζουν τον κόσμο. Άλλοι αρχίζουν να μιλούν για ποδόσφαιρο, άλλοι για τα νιάτα τους, άλλοι για το κόστος της βενζίνης, άλλοι για την κόρη τους το καμάρι τους και αλλά πολλά ανούσια και αδιάφορα θέματα. Συγγνώμη κιόλας αλλά ΣΚΑΣΕ. Δε με ενδιαφέρουν αυτά που λες. Πήγαινε με άπλα στον προορισμό μου, πάρε τα καημένα τα λεφτάκια μου, που η τραγικη τους μοιρα ηθελε να καταληξουν σε σενα και πήγαινε να ψαρέψεις το επόμενο θύμα.

Υπάρχουν και σπάνιες εξαιρέσεις….

Δε θα ξεχάσω ποτέ έναν ταξιτζή που με πήγε από το σπίτι μου στο σταθμο…Φτανοντας εκεί μου λέει : «όταν επιστρέφεις να μη παίρνεις ταξί από εδώ είναι όλοι τους καριόληδες. Λεωφορείο να παίρνεις ή να βγαίνεις έξω και να παίρνεις ταξί. Αυτοί εδώ είναι όλοι αλήτες και κλεφτές!"

ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΔΩΡΑΚΙ http://www.youtube.com/watch?v=qR_JbuXYiCY

1 σχόλιο:

  1. Οι τα ξιτζηδες ειναι το ομορφοτερο επαγγελμα.Το πιο ευγενες.Μπορει να εισαι και ο μονδικος που δεν τους χωνευει!Θα πρεπε να ντρεπεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή