Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

ΔΙΑΛΕΓΩ ΕΣΕΝΑ ΧΟ-ΟΧ

Όπως ειπε καποτε και ενας σοφος ανθρωπος… «από ολους ο καλυτερος να γινω προσπαθω, να τα εκπαιδευσω είναι ο σκοπος αφού τα μαζεψω εδώ. Ταξιδευω παντου στη γη..ψαχνω εδώ και κει, στο κάθε pokemon μπορεις τη δυναμη να βρεις POKEMON, τα θελω τώρα εδώ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΜΟΥ pokemon σε ένα κόσμο που πολεμα για το παρον, POKEMON όλα τώρα εδώ τα θελω εγω, στο λεω καθαρα λοιπον…με διδασκεις σε διδασκω εγω PO-KE-MON τα θελω τώρα εγω, τα θελω τώρα εδώ!!!!»

(Εδώ μελοποιημενα τα λογια του σε εκτελεση σακη ρουβα!! http://www.youtube.com/watch?v=9fZE5kCxfrc&feature=autoplay&list=QL&index=1&playnext=24 απολαυστε )

Εχω ξοδεψει εκατονταδες ευρώ, χιλιαδες ωρες, εκατομμυρια εγκεφαλικα κυτταρα, έχω φαει 3.5 τονους γαριδακια για αυτά, έχω χασει τον υπνο μου τα κυριακατικα πρωινα, έχω υπαρξει ασσος στο αναποδογυρισμα ταπας, έχω κανει φιλους και εχθρους μεσα από τις μαχες, έχω κερδισει το σεβασμο της γειτονιας και το χειροκροτημα συν-εκπαιδευτων μου, έχω χασει αγαπημενα μου προσωπα και ωρες μοχθου (στη silver που εκανε μονη της new game αν εκανες πολλές κλωνοποιησεις) και έχω ταξιδεψει σε ονειρεμενες χωρες όπως το Kanto, το Johto, το Hoen. Eχω ταισει εκατονταδες μπαταριες στο γκρι Game Boy (γνωστο και ως μπαταριοφαγος), έχω παθει τενοντιτιδα από το βαρος του…τι να πρωτοθυμιθει κανεις….Ωστοσο δεν έκανα τιποτα παραπανω από το να εκπληρωσω το ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ μου.

Πεταξα με το Pidgeot μου πάνω από ολο τον κόσμο, κοντεψα να πεθανω από ηλεκτροπληξια όταν το Zapdos μου, μου εριξε ένα κεραυνο μπερδεμενο από το confuse ray ενός Gengar. Δηλητηριαστηκα από το Poison ενός υπουλου Μuk που προσπαθησα να πιασω, έκανα εξερευνηση στο γνωστο Safari Park στα βορεια της Fuschia City, υπηρξα σεισμοπληκτος, θύμα ενός αδυσωπητου Εarthquake που εξαπελυσε ο Nidoking. Koντεψα να πνιγω στο Whirlpool ενός Blastoise αλλά το μονο που έκανα ήταν να εκπληρωσω το ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ μου.

Οποιος είναι από 15-25 και αρνηθεί ότι έχει ζησει πολλά από τα παραπανω ή ψεμματα λέει ή τον λυπαμαι αφανταστα. Έτσι μεγαλωσαμε πολλές γενιες και κανεις δε θα πρεπει να το αρνειται. Ειθε να πεσει ένα Fire Blast, ενα Thunder ή ενα Hydro Pump στο κουτουλι οσων ξυπνησαν μια μερα και αφού την ειδαν μεγαλοι και αρχισαν να γκομενιζουν ξεστομισαν την υπερτατη υβρι…. «καλά ακομα παιζεις pokemon ρε μαλακα?»

Μη μασατε με τετοιους κομπλεξικους…..προσπαθουν να υποβαθμισουν αυτό που κανετε γιατί πολύ άπλα ποτέ δεν καταφεραν να γινουν καλοι εκπαιδευτες! Και μην ξεχνατε ποτέ ότι ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ ΜΑΣ!!!

1 σχόλιο:

  1. μπαταριοφαγος...ευτυχως το καλο μουτ ποκετ επαιρνε δυο tiny μπαταριες που τις ειχε παρει ο πατερας μου επαναφορτιζομενες γιατι μαλλον του ειχα πρηξει τα @#$% να του ζηταω να μου φερει "επειδη οι αλλες τελειωσαν"

    ΑπάντησηΔιαγραφή