Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Τα Ster-εισαι?

Επειτα απο μια <<Σκληρη>> μερα,κι επειδη βλεπω το μπλογκ να μαραζωνει λιγο λιγο  ειπα να γραψω κατι καινουριο κι απλο.Στοχος των σχολιων μου τα πολυαγαπημενα Στερ.Πηγαμε τις προαλλες να δουμε μια ταινια και πηγε η Ε να μου βγαλει εισιτηριο ενω εγω επισκεπτομουν τη μαμα φυση (ως συνηθως ειχαμε αργησει,ουαου).Τη βλεπω να κατεβαινει τα σκαλια και βγαζω να της δωσω τα λεφτα.
-9 ευρω,μου λεει.
Μαλακας εγω.
-Τι 9 ευρω?
-Το εισιτηριο.

Απο τοτε αποφασισα να μην ξαναπαω στερ.Υπαρχουν αλλοι δυο κινηματογραφοι στη λαρισα,και οι δυο εχουν ταριφα(τι ωραια λεξη) 5ευρω.Χρεωνοντας 9 ΕΥΡΩ την προβολη καθε ταινιας,σημαινει οτι τα Στερ εχυν τοσο κοσμο και κινηση που δε φοβουνται αν ενα μερος της κοσμοπλημμυρα δεν τους ξαναδωσει λεφτα.
Δεν ειμαι τζαμπατζης.Ποτε δεν ημουν.Αλλα η αισχροκερδεια και η  εκμεταλλευση ειναι δυο πραγματα που με εκνευριζουν.

ΜΑΥΡΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ ΣΤΕΡ ΛΑΡΙΣΑΣ.
ΕΤΣΙ,ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΩΤΟ.

Οσον αφορα την ταινια.Ειδαμε το Stone.Το προτεινω ανεπιφυλακτα.


Μεγαλη μαλακια.Μην κανετρε το λαθος και τη δειτε.Ποσο  μαλλον για 9 ευρω.Θα αντιμετωπισετε το διλημμα ''αμα κατσω χανω δυο ωρες,αμα φυγω τζαμπα τα λεφτα''.

1 σχόλιο:

  1. χαχαχαχα... αναφορικα με τα ster, οφειλω να συμφωνησω! αλλα αυτο που μου εκανε μεγαλυτερη εντυπωση ειναι το "εφε με τα λευκα γραμματα"-"κρυφο μηνυμα"... ΘΕΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή