Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Αμπελοφιλοσοφιες

Οπως βλεπετε ειναι 2.30 και δεν εχω υπνο...ή μαλλον εχω αλλα δεν παω να κοιμηθω.Δεν ξερω γιατι αλλα μ'αρεσει πολυ η νυχτα,το σκοταδι που πεφτει,δεν ακουγεται τιποτα απ'εξω μονο καποιο αμαξι περναει που και που.Πραγματικα ειναι ωραια.Η ατμοσφαιρα ειναι λιγο creepy λιγο ειδυλλιακη(αν το εγραψα σωστα lol).Με χαλαρωνει απιστευτα να καθομαι στο γραφειο η στο κρεβατι και να χαζευω.Με εκνευριζει φοβερα οταν πεφτω να κοιμηθω και δεν εχω υπνο,ετσι ωστε να καταληγω να σκεφτομαι ''τι ωρα ειναι,''ποσο θα κανει να με παρει ο υπνος'',πως μας παιρνει ο υπνος χωρις να καταλαβαινουμε'',ολα αυτα που αντι να με κοιμιζουν με ξυπνανε.Και καμια φορα λεω wtf?(Ε δε λεω κι ακριβως νταμπλιγιου,τι,εφ...) και σηκωνομαι για καμια ωρα.Any way.Επισης τωρα που εχουμε εξεταστικη καιγομαι να ξαναρχισω ενα βιβλιο που ειχα παρει και το εχω αφησει ερημο στο κομοδινο,τωρα βρισκω παιχνιδια που θελω να παιξω,τωρα χαζευω περισσοτερο απο ποτε στο ιντερνετ και στην τηλεοραση.Πανεξυπνο?Στρατηγικοτατο???Να δεις που οταν θα τελειωσουμε το βιβλιο ξαφνικα θα μου φανει βαρετο,τα παιχνιδια ανιαρα κι οτι δεν ''προχωρανε'',το ιντερνετ...οκ το ιντερνετ ποτε δεν το βαριεμαι but you get the fuckin' point(if you dont send me an email).Ακομη κατι που εχω βαρεθει ειναι να βλεπω τα στατους των πουθεναδων και των πουθεμιων στο facebook να γραφουν ''τρεις και μια,απο αυριο τρικαλ[300000 (x) -α].Ε αμαν πια,δηλαδη ρε αμπαλοι απο τη στιγμη που αρχιζει η εξεταστικη εσεις σκεφτεστε ποτε θα γυρισετε στην/ο πολη/χωριο σας????Ημαρτον.Τελοσπαντων,enough blah blah για του φασμπουκι.Ας μιλησουμε για κατι πιο δημιουργικο.Ας πουμε για το καλοκαιρι.Το καλοκαιρι που λετε ειναι μια εποχη πολυ παρεξηγημενη.ΟΧΙ ΡΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΛΑΜΠΟΒΙΕ ΜΠΙΧΛΙΑΡΗ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΓΑΜΩΚΛΑΜΠ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΝΑΩ 7 ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΤΑ ΤΥΜΠΑΝΑ ΝΑ ΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΟΥ!Το καλοκαιρι γουσταρω να χαλαρωνω στην παραλια απ'το πρωι ως το βραδυ,να διαβαζω την αθλητικη εφημεριδα(το βιβλιο απο πριν το τελειωσα :P),να τρωω φρεσκα θαλασσινα σ'ενα ταβερνακι διπλα στην αμμουδια και να πηγαινω για το ποτακι μου στο μπαρακι ''το ακρογιαλι'' που χει υπεροχα κερακια πανω στα τραπεζια και θεα το κυμα,να σκαει απαλα στην αμμουδια δημιουργωντας το μεθυστικο ηχο του παφλασμου που χαλαρωνει και ηρεμει μυαλο τε κε σωματι.Οταν λοιπον θα εχει κοψει η κινηση η βραδια τελειωνει με μια βολτα στα βραχακια φορωντας το μπουφανακι επειδη ''αρχισε λιγο να φυσαει'':D.Επειτα σπιτι οπου ο υπνος ειναι απαλος και γλυκος και το αλλο πρωι βλεπουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου